Çüy bölgesinde ve Kuzey-Güney otoyolunda yol çalışmaları devam ediyor

Toplum Загрузка... 05 Haziran 2025 10:43
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
Next
Previous
Next
Previous

Bişkek, 05.06.25. /Kabar/. Çüy bölgesinde, Bişkek – Isık-Ata otoyolunda, 75 metrekarelik bir bölümde çukur onarımları yapıldı. Bu, Kırgız Cumhuriyeti Ulaştırma ve Haberleşme Bakanlığı tarafından bildirildi.

Departmana göre, Kök-Car - Ala-Too otoyolunda da benzer çalışmalar yapıldı ve burada 50 metrekarelik yol yüzeyi onarıldı.

Ayrıca, alternatif Kuzey-Güney otoyolunda, Aral-Kazarman bölümünde, yol dağ yamaçlarından gelen taşlardan temizleniyor.