Bişkek, 23.06.26. /Kabar/. Cumhurbaşkanı Sadır Caparov, Narın bölgesi'nin Cumgal ilçesi'nde 1200 MW'lık Kara-Keçe Termik Santrali'nin inşaatına başlanması için hazırlıkların sürdüğünü duyurdu.
Devlet Başkanı, "Yüksek enerji potansiyeline sahip Cumgal ilçesi'nde, 1200 MW'lık Kara-Keçe Termik Santrali'nin inşaatına başlamanın eşiğindeyiz. Bu projenin hayata geçirilmesi, bölgenin enerji güvenliğini güçlendirmekle kalmayacak, aynı zamanda ülkenin enerji sektörünün daha da gelişmesinde önemli bir faktör olacaktır" dedi.
Hatırlatmak gerekirse, Cumhurbaşkanı Sadır Caparov, Narın bölgesi'ne yaptığı çalışma ziyareti sırasında bugün, 23 Haziran'da Cumgal ilçesi'nin liderleri ve sakinleriyle bir araya geldi.