Bişkek, 27.05.26. /Kabar/. Oş'un merkez meydanında bayram namazı kılındı. Belediye Başkanı Canarbek Akaev namaza katıldı ve bölge sakinlerini ve ziyaretçileri Kurban Bayramı vesilesiyle tebrik etti.
Belediye Başkanlığından yapılan açıklamaya göre, Belediye Başkanı her eve esenlik ve huzur, ülkeye ise istikrar, büyüme ve refah diledi.
Açıklamada, "Bu yıl merkez meydanında 15.000'den fazla kişi bayram namazına katıldı" denildi.