Özbekistan Başbakanı, çalışma ziyareti için Kırgızistan'a geldi

Bakanlar Kurulu Загрузка... 22 Haziran 2026 17:33
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
Next
Previous
Next
Previous
copyright icon Bakanlar Kurulu

Bişkek, 22.06.26 /Kabar/. Özbekistan Başbakanı Abdulla Aripov, çalışma ziyareti için Kırgızistan'a geldi. Bu, Kırgızistan Cumhuriyeti Bakanlar Kurulu tarafından duyuruldu.

Kendisini Isık-Köl Uluslararası Havalimanı'nda Kırgızistan Cumhuriyeti Bakanlar Kurulu Başkanı ve Cumhurbaşkanlığı İdaresi Başkanı Adılbek Kasımaliev karşıladı.

Yarın, 23 Haziran'da, Adılbek Kasımaliev ve Abdulla Aripov'un eş başkanlığında, ikili iş birliği üzerine Ortak Hükümetlerarası Komisyonun 12. toplantısı dar ve geniş formatlarda gerçekleştirilecek. Toplantılarda, ikili iş birliğinin kilit alanları ele alınacak ve bir dizi belge imzalanacak.