Ulaştırma Bakanı aniden Bişkek-Kant-Tokmok otoyolundaki onarımları denetledi

Toplum Загрузка... 03 Haziran 2025 11:11
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
Next
Previous
Next
Previous
copyright icon Ulaştırma Bakanlığı

Bişkek, 03.06.25 /Kabar/. Kırgızistan Ulaştırma ve Haberleşme Bakanı Absattar Sırgabaev, onarımların yapıldığı Bişkek-Kant-Tokmok otoyolunu denetlemek için aniden gitti.

Bakanlık tarafından bildirildiğine göre, Bakan inşaatın kalitesini ve zamanlamasını ve vatandaşların itirazlarını izlemek için bizzat sahaya gitti.

Sahada, müteahhitlik şirketinin temsilcileriyle bir toplantı yaptı ve onarımlarla ilgili olarak vatandaşlardan çok sayıda şikayet alındığını belirterek, programın geciktirilmemesini talep etti.

Sırgabaev ayrıca ilk asfalt tabakasının Haziran ortasına kadar döşenmesi talimatını verdi.

Bişkek-Kant-Tokmok otoyolunun (Lebedinovka'dan Novopokrovka'ya) 5+200–9+050 km'lik bölümünde yol tabanının inşasına yönelik hazırlık çalışmalarının şu anda devam ettiği belirtiliyor.

Ayrıca, gelecekte Bişkek-Kant-Tokmok otoyolu aşamalı olarak onarılacak.