Bişkek, 03.06.25 /Kabar/. Kırgızistan Ulaştırma ve Haberleşme Bakanı Absattar Sırgabaev, onarımların yapıldığı Bişkek-Kant-Tokmok otoyolunu denetlemek için aniden gitti.
Bakanlık tarafından bildirildiğine göre, Bakan inşaatın kalitesini ve zamanlamasını ve vatandaşların itirazlarını izlemek için bizzat sahaya gitti.
Sahada, müteahhitlik şirketinin temsilcileriyle bir toplantı yaptı ve onarımlarla ilgili olarak vatandaşlardan çok sayıda şikayet alındığını belirterek, programın geciktirilmemesini talep etti.
Sırgabaev ayrıca ilk asfalt tabakasının Haziran ortasına kadar döşenmesi talimatını verdi.
Bişkek-Kant-Tokmok otoyolunun (Lebedinovka'dan Novopokrovka'ya) 5+200–9+050 km'lik bölümünde yol tabanının inşasına yönelik hazırlık çalışmalarının şu anda devam ettiği belirtiliyor.
Ayrıca, gelecekte Bişkek-Kant-Tokmok otoyolu aşamalı olarak onarılacak.