Batken'de yeni bir sınır kapısı açıldı

Toplum Загрузка... 28 Mayıs 2026 10:16
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
{{item.title }}
Next
Previous
Next
Previous

Bişkek, 28.05.26 /Kabar/. Batken bölgesi'ndeki Sogment köyünde, Çarbak sınır karakolunun bir parçası olan Sogment sınır kapısının açılışı gerçekleşti.

Batken bölgesi Cumhurbaşkanlığı Temsilcisi basın servisi'nden yapılan açıklamaya göre, Kırgızistan Cumhuriyeti Devlet Sınır Hizmetleri Başkanı Abdikarim Alimbaev çevrimiçi etkinliğe katıldı. Açılışa ayrıca Batken bölgesi Temsilcisi Mamırcan Rahimov'un yanı sıra yerel yönetim liderleri ve sınır muhafızları da yerinde katıldı.

Liderler, Sogment sınır kapısının açılışının ulusal güvenliğin güçlendirilmesi ve sınır bölgelerinde istikrarın sağlanması açısından önemli bir olay olduğunu belirterek, sınır muhafızlarını meslek bayramları vesilesiyle tebrik etti. Ayrıca bu olayın, devletin sınır güvenliğine ve askeri personelin çalışmalarına verdiği özel önemi gösterdiğini vurguladılar.

Sogment sınır kapısında yüksek kaliteli hizmet için gerekli tüm koşulların yaratıldığı belirtilmektedir. Modern gereksinimleri karşılayan bir kışla inşa edilmiş ve gerekli tüm altyapı sağlanmıştır.